Pragnienie Piękna 01 Pragnienie Piękna 02 Pragnienie Piękna 03 Pragnienie Piękna 04 Pragnienie Piękna 05 Pragnienie Piękna 06 Pragnienie Piękna 07 Pragnienie Piękna 08 Pragnienie Piękna 09

Jesteś tutaj: Strona głównaPiękną byćCoś dla mnie Zmierzamy w dobrą stronę!

Zmierzamy w dobrą stronę!
(wtorek, 2014-01-28 12:45:08)

Na kolejnych pokazach BOHOBOCO spotkać można tłumy gwiazd, wielbicieli mody, a nawet innych projektantów, zainteresowanych tym, jakie trendy młoda, ale rozpoznawalna i pożądana już marka, przedstawi w nowym sezonie. Istnieją zaledwie kilka lat, ale przez ten czas znaleźli tysiące wielbicielek.

Przede wszystkim zimne, eleganckie kolory: biel, czerń, szarości, zimna zieleń ? to jeden z Waszych znaków rozpoznawczych. Dlaczego decydujecie się na stonowaną kolorystykę?

 

Nie jesteśmy buntownikami modowymi i nie planujemy modowej rewolucji, dlatego sięgamy po podstawową paletę barw. Takie mieliśmy założenie, kiedy powstawała marka. Poza tym nasze projekty są ponadczasowe i uniwersalne. Sukienka od BOHOBOCO aktualna jest nie tylko przez jeden sezon. Doskonale nadaje się zarówno do pracy, na randkę, jak i na oficjalny bankiet, gdy dobierzemy do niej inne dodatki.

 

Ile osób pracuje obecnie nad ubraniami i promocją marki? Zaczynaliście, o ile pamiętam, od trzech osób, czyli dwóch projektantów i jednej krawcowej? Ile ubrań powstaje w jednej kolekcji ? czy BOHOBOCO to wciąż stroje produkowane w niewielkiej liczbie?

 

Aktualnie zatrudniamy kilkadziesiąt osób, od momentu powstania marki znacznie powiększyła nam się rodzina BOHOBOCO. W każdej kolekcji tworzymy blisko 60 modeli pokazowych oraz kilkadziesiąt sprzedażowych, które potem można kupić w butiku. Ale mimo rozwoju staramy się, aby każdy model był produkowany w krótkiej serii.

 

Czy znajdujecie jeszcze czas na bezpośredni kontakt z klientami i wcielanie się w rolę stylistów? Czy oprócz kolekcji powstają w waszym atelier unikalne ubrania dla wybranych osób?

 

Oczywiście, że znajdujemy. Niemalże codziennie mamy klientki, dla których projektujemy kreacje na zamówienie. W butikach także rozmawiamy z klientkami i doradzamy im w zakupach. Takie rozmowy są dla nas niezwykle ważne i inspirujące. Dzięki nim poznajemy oczekiwania oraz potrzeby kobiet.

 

Zapytam więc, czy polski klient przychodzący do projektanta wie, czego chce? Jak oceniacie polski rynek mody i ? przede wszystkim ? świadomość własnego stylu u Polaków?

 

Każdą klientka, to inna historia. Zdarza się, że klientki przychodzą do naszego butiku po konkretną rzecz: na przykład sukienkę, którą widziały w kolorowym magazynie. Ale wiele kobiet potrzebuje rady i pomocy w zakupach. Nareszcie można śmiało mówić o rynku mody w Polsce. Póki co, wszystko jest, oczywiście, na etapie intensywnego rozwoju, ale my mocno wierzymy, że wreszcie Polacy docenią modę. Styl Polaków ciągle ewoluuje, ale  zmierza w dobrą stronę.

 

Dziś, mając już ugruntowaną pozycję na polskim rynku, wydaje się, że ?płynąc na fali? możecie pozwolić sobie na nowości: np. wprowadzenie kolekcji męskiej albo... podbijanie rynków zagranicznych z modą damską. Która z tych dwóch dróg jest Wam bliższa? Jakie są plany rozwoju marki?

 

Zawsze w wywiadach pada pytanie o modę męską. Szczerze mówiąc, byłoby nam wygodnie, gdybyśmy projektowali dla mężczyzn, przynajmniej sami nie mielibyśmy problemu z ubraniem się (śmiech). Być może kiedyś pokusimy się o przygotowanie męskiej kolekcji, ale na razie chcemy zdobyć silną pozycję w modzie damskiej. Dopiero potem będziemy myśleć o rozszerzeniu oferty i o wyjściu poza granice Polski.

 

Wasze kreacje na razie można znaleźć w sklepie internetowym, w trzech butikach własnych: w Warszawie i Poznaniu. Czy planujecie otwieranie nowych butików pod marką BOHOBOCO?

 

Tak, otwieranie kolejnych butików to główny kierunek naszego rozwoju, który konsekwentnie realizujemy. Już pod koniec listopada w warszawskim centrum KLIF otworzymy nowy salon. Poza tym jest jeszcze kilka miast w Polsce, w których chcielibyśmy być, więc rozglądamy się za ciekawymi lokalizacjami.

 

Na koniec zapytam o zbliżającą się wielkimi krokami kolekcję wiosenno-letnią. Co zaproponujecie na letnie miesiące; jaki styl będzie dominować w Waszej kolekcji?

 

Proces twórczy nad kolekcją wiosna-lato trwa, zbieramy inspiracje, szkicujemy i szyjemy pierwsze modele, ale tak naprawdę jeszcze trudno jest dostrzec w tym spójną kolekcję. Na pewno będzie klasycznie i nowocześnie, bo to sprawdzona modowa kompilacja.

 

Rozmawiał: Andrzej Gross

Foto: udostępnione przez Black&White PR / Po prostu PR

 

BOHOBOCO ? autorska marka modowa Michała Gilberta Lacha i Kamila Owczarka. Obaj projektanci jeszcze przed powołaniem do życia własnej marki mieli na koncie modowe sukcesy. Michał Gilbert Lach jest stylistą czynnie biorącym udział w sesjach zdjęciowych i kampaniach reklamowych, na swoim koncie ma udany udział w serii międzynarodowych konkursów dla młodych projektantów; Kamil Owczarek zasłynął m.in. współpracą z marką Emporio Armani, a jego studenckie jeszcze projekty znalazły uznanie m.in. na targach Bilioneurobab.

Poprzednie1 | 2 Następne

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zgoda

Strona główna O nas Redakcja Regulamin

Wszystkie prawa zastrzeżone 2012 - Strefa Ciało Sp. z o.o. komandytowa

Kopiowanie oraz publiczne wykorzystywanie artykułów, materiałów ilustracyjnych lub elementów graficznych publikowanych i użytych w serwisie bez zezwolenia zabronione na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.